Terminens första träning, Check!

Gud vad skönt att få röra på sig lite, vi simmade totalt 20 längder och det här är nog första gången jag tränar sen jag kom hem från Peking. not very proud, nej.
Är hemma nu och har gödat upp mig själv, nu väntar jag bara på att Baby ska bli klar med sitt spel så vi kan ha vårt godnattsamtal. Imorgon blir det uppsatsskrivning på morgonen och sen blir det en runda på stan med Bella och på kvällen ska jag på någon show med uppträdanden och orkester som Alice och Bella medverkar i.
Just det, de har verkligen inte sparat in på juldekorationerna här i Manchester, gick en runda på stan tidigare idag och blev så varm inombords av all julstämning, de har till och med byggt upp karuseller mitt i Picadilly Gardens!
En Ginormous julkalender mitt i stan, hur coolt?! Saknar tiden då man alltid startade dagen med att öppna en lucka för att sedan trycka i sig chokladen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0