A Day wasted.

Kass pluggdag. Inte fått ett piss gjort och då solen sken fick jag för mig att gå ut och springa och ta lite bilder, gissa vilket jag gjorde? INGETDERA. Hatar att falla in i bekvämligheten för det svåraste är att ta sig ur den. Imorgon börjar i alla fall en ny skolvecka och eftersom lektioner är det enda som får mig ur huset nuförtiden så ska jag passa på att klämma in några biblioteksbesök under veckan. whether I like it or not.

Flygbiljetterna blir bara dyrare och dyrare och har fortfarande inte made up my mind om jag ska åka hem eller inte. Känns så onödigt att punda ut 1800SEK för en minihelg. Ska kolla med några läraren imorgon om jag kan få flytta fram några av mina deadlines, dvs ha det muntliga provet några dagar innan alla andra för då mina damer och herrar kan det vara så att jag kan åka hem i en hel vecka. pure awesomeness.
Ska bli skönt att komma ut ur huset imorgon, känner hur jag börjar ruttna i min studentcrib.
Godnatt gott folk!
Inte riiiktigt så min crib här i Manchester ser ut or I'd be happy to never go out!
@Hotel Porta Fira, Barcelona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0