Catch-up with friends.

Igår mötte jag upp Lilly efter jobbet för en lång catch-up fika. Vi har inte setts på evigheter så det fanns lite saker att uppdatera varandra med, mysigt. Sen åkte jag hem och mötte Älskling i centrum där vi handlade mat för veckan. Idag blev det jobb igen och efter jobbet åkte jag hem till mamma där jag befinner mig just nu. Alltid skönt att komma hem och bli ompysslad av mamma.

Imorgon blir det jobb igen, surprise surprise! Efter det blir det middag med Carin som jag inte sett på flera evigheter! Sen måste jag ta tag i pluggandet, gargh. Från att ha gått till biblioteket varje dag hemma i UK till att inte ens öppna böckerna, not good. Finals närmar sig och I have all intentions in the world to graduate så nu är det dags att ta tummen ur röven!
Dessutom åker jag och pojkvännen till Barca snart, nästa onsdag för att vara mer exakt. Tvivlar på att jag kommer packa med böckerna så måste planera in några bibliotekshäng i veckan.
Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0