Grattis Mamma!

Sitter på tuben på väg till jobbet nu. Trött men nu bita det ihop då jag snart får en välförtjänad semester med kärleken.

Igår fyllde kära mamma år så jag, baby och Ayi åkte över med tårta som jag och Ayi bakade tidigare samma dag. Egentligen var det Ayi som bakade, jag dekorerade bara haha. Brorsan var med på noterna och höll mamma occupied så vi möttes av en överraskad mamma. Tydligen hade brorsan det inte så lätt då mamma enligt honom var lite jobbig att kontrollera. Skrattade så mycket att jag fick ont i magen. Allt var lyckat iaf.

Efter ett par timmars häng hemma åkte vi till Asahi där vi tog in ett tiotal (minst) tallrikar sushi och avslutade sedan med hot pot buffén. Mätta och belåtna!

Grattis igen mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0