Helgens bravader.

Puh, sådär. Nu har jag återhämtat mig från helgens bravader. I söndags mötte jag upp Lilly för att tillsammans åka till Jennifer och TingTings middag + förfest. Det började lugnt men sen gick det utför! Träffade en hel del gamla ansikten men även några nya. Baby hade en taktik den kvällen och det var att supa ner mig på förkröket så att han kunde bära hem mig istället för att gå vidare till fr. He succeeded! Haha. Nämen det kändes bra att avsluta på topp. Hade sjukt kul och var omringad av så många söta tjejer so yea, they made my night!

Igår hade jag och Jackie en myslunch på jensens där vi planerade lite skoj sol kommer äga rum i juni, cant wait! :)

Sammanfattningsvis så har jag haft en uberhelg och den fortsätter för imorgon åker vi till barcaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0