Sista biten nu!

Har tappat suget för bloggandet på senaste tiden därav ekandet härinne. Allt känns så huller-om-buller härinne med inlägg i helt fel kategorier etc. Varken orkar eller har tid till att fixa det. Men när jag ändå är härinne så ska ni få en liten update på mitt liv.

Jag är sen några dagar tillbaka i UK och depressionen blir bara värre och värre, dels för att jag inte tog mig an pluggandet under påsklovet och därför ligger lite efter och dels (mestadels) för att jag saknar alla därhemma. Examen känns så långt bort trots att det bara är tre månader kvar tills ceremonin. Om mindre än två månader kommer jag ha skrivit min sista tenta på University of Manchester men jag känner inget. Det känns så distant på något sätt. Jag vet att tiden kommer flyga iväg men just nu kan jag inte sluta räkna ner dagarna.
Trots att jag precis haft en liten semester med bf för att inte nämna mina två veckor hemma i Sverige så saknar jag honom så oerhört. Orkar seriöst inte med distansen längre och även om jag åkt "ifrån" honom så många gånger så är det lika jobbigt varje gång. Man blir så van att ha sin andra halva vid sin sida och sekunden efter är man ensam igen.
Vilket depp-inlägg haha. Nu blir det sängen och imorgon blir det lite bibliotekshäng, just like the old days.
.

Kommentarer
Postat av: jainie.v

Heeeeeeeej Vackra!



Lisa tar ju studenten snart and we wanna invite uuuuu :)

2012-04-19 @ 21:39:33
Postat av: Vicky

whaat, åååh! när? snälla säg efter 8e juni! Är inte hemma innan dess :/

2012-04-19 @ 23:57:10
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: jainie.v

YES IT IS! Och det blir inte stor skara, bara 2-4 st från Sthlm området som är bjudna och ni har sovplats då vi har spare guestrooms :D Så 15e Juni händer utstpringningen och mottagningen som du och PH är lediga så kan ni kanske hälsa på i skogarna. Mat, Karaoke och quality time bjuds det på :D Hihihi

2012-04-20 @ 10:55:08
Postat av: Vicky

Yaaaay! Vet inte hur mitt jobbschema ser ut än i Juni men så fort den är släppt ska jag försöka byta till mig en ledig helg där för självklart ska lillplutten firas på hennes stora dag! Ska även prata med PH och se om han kan :)



Åh vad kul! feel so honored att ni vill ha med oss ^^ Ska definitivt försöka make it! Puss!

2012-04-20 @ 12:30:53
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0