To go or not to go...

Lyckades inte släpa fläsket till biblioteket idag heller. Men har äntligen påbörjat min "Technology, Strategy and Innovation"-uppsats vilket känns skönt. 2500 ord ska klämmas ut så det är bara att köra på.
Brorsan min fyller ju 18 år snart (helt sjukt!) så har lite planer på att åka hem en sväng om ungefär två veckor men problemet är: det är veckan innan tentorna börjar och eftersom SAS biljetterna ligger på nästan 3k så blir det enda alternativet att jag åker från London. Alltså, Manchester-London-Skavsta-Stockholm. Yay!
Men ja, det är inte varje dag ens lillfis till brorsa fyller 18 så vi får se hur jag gör. Skulle vara så oerhört skönt att åka hem en sväng men det beror lite på hur mycket jag hinner få ur vägen tills dess. Tre inlämningar ska in so I better stop b-shitting here and get started.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0