Helg med Kärleken.

Jag har haft en alldeles underbar helg med min kärlek! Han kom fram i fredags och gav mig en present, en ny Laptop från ASUS! Min förra fick jag ju för två år sen på alla hjärtans dag men har nu efter två år har batteriet gått sönder så fick en ny av Baby. Den är sååå snygg! Tack!

Vi gick direkt ut och åt middag på "Samsi", ett Japanskt ställe som ska vara ett av de bästa Japanska ställena här i Manchester. Vi fick sällskap av Bella så nu fick Baby träffa en av mina närmaste vänner här. Efter middagen vinkade vi av Bella och gick sedan på en liten promenad runt stan, så mysigt att bara ha Älsklingen vid min sida. Vi köpte med oss lite dricka och snacks och gick hem och tittade på "P.s I Love You".
På lördagen tog vi en sovmorgon och gick sedan till Chinatown och åt Dim Sum på "Pacific", billigt och bra så dit kommer vi gå igen. Vi åt så mycket att vi rullade därifrån. Vi rullade hela vägen till Universitetet där vi mötte upp Maurice och Bella för att lära oss spela "San Guo Sha", väldigt kul. Ett par timmars spela ledde till hungriga magar så efteråt gick vi till det Koreanska stället "Baekdu" och proppade i oss allt från Bibimbap och Kimchi Chige till Bulgogi och Jajjangmyun (orkar inte kolla upp stavning...). Vi gick hemåt och skålade lite vin till en Romantisk Komedi.
Söndagen var nog mest proppfull med aktiviteter, Vi vaknade tidigt och tog tåget till Ellesmere Port där Cheshire Oaks ligger. Ett Designer Outlet ställe där vi gick went all in. Gick in i butik efter butik och lyckades hitta en massa skoj. Vi hade så många påsar att vi bestämde oss för att köpa en resväska som vi kunde dra hem alla saker i. Sagt och Gjort. Middagen ägde rum på Nandos, bra avslut på helgen.
Baby åkte tidigare idag men vi hann klämma in frukost på "Wong Wong Bakery" och sedan lunch på "Happy Seasons" innan jag vinkade av honom. Känns väldigt tomt utan Älskling och det tråkiga är att vi inte kommer ses på en HEL månad! Gargh...
Men to sum it up, Helgen har varit magiskt och som ni ser så höll vi inte tillbaka på ätandet den här gången heller. Nu blir det back to reality och skolbänken, in the matter of fact, sprang på två möten direkt efter att Baby åkt. Känner mig lite duktig så ska fortsätta kvällen med att skriva uppsats.
Hoppas ni också haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0