I'm on fire!

Sedan mottagandet av de goda nyheterna igår (betygen) har någon sorts übermotivated inställning emerged så efter dagens alla lektioner var det raka vägen hem för att få lite plugg gjort. Har suttit och pluggat Kinesiska och ska senare försöka få några hundra ord nerkladdat på uppsatsen för "Tools and Techniques for enterprise"-kursen.
Have to keep up this good work!
Just det, hör och häpna! Jag tror att jag, Victoria, börjat få dålig syn! NO! Detta händer inte mig! Har alltid haft perfekt syn men nu måste jag anstränga mig för att se tavlan i föreläsningssalen om jag sitter mer än fem rader bort. Not good. Jag kisar med ögonen och får huvudvärk om jag anstränger mig alltför länge... måste kolla upp det där när jag åker hem nästa gång. Kommer se hur fånig ut som helst i glasögon. Kommer få skaffa linser och där kommer nästa problem, har aldrig testat linser och kommer freak out när någon (läs: Pojkvännen) pillar mig i ögonen (jag tänker inte göra det själv iaf...)

Kommentarer
Postat av: jainie.v

YEssssssss Im back!! ska tebaka på semester tänkte jag dock. En biljett i september cirkus 9 dagar ligge rpå 6000. Ska se om jag kan hitta billigare hihihi . Nu förbereder jag Cv och ansökningar till universitet. så när ska VI HA KORREMAT KVÄLL?! :D

2012-02-28 @ 22:28:45
URL: http://cheonsainkorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0