Tillbaka i Manchester.

Tio härliga dagar hemma led mot sitt slut, är tillbaka i UK och har en drös med saker att ta itu med. Så mycket plugg att jag kommer få campa på bibblan varje dag fram till fredag för då får jag finbesök! :) längtar! Resan gick bra och var betydligt mycket roligare än vanligt då jag fick sällskap av W som skulle tillbaka till bham.
Men nu är det back to reality! Study-mode on!

Förresten, igår var vi och käkade dim sum med gänget, längesen vi alla sågs så mycket trevligt var det. Sen åkte vi direkt hem till mamma där P-Hs mamma var och avnjöt en dundermiddag som mamma lagat. En massa taiwanesiska rätter, nom nom nom! Trots att vi precis dim-summat så stoppade vi oss det ena och det andra. Till efterrätt åt de alla en varsin semla, jag tog en tugga och ville spy. Som det ser ut nu så kommer jag aldrig gilla semlor igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0