Lista.

Vet ni vad, imorgon är det en ny månad så jag tänkte att vi kör igång med en rolig grej här på bloggen! Samtidigt som jag slipper babbla på om mina studier så får ni lära känna mig lite bättre. Kommer försöka svara så personligt som möjligt och...gud, ångrar mig redan. Nämen, det här ska bli kul!
#1 Jag har aldrig...
#2 Jag vill åka till...
#3 Tre pinsamma saker jag varit med om.
#4 Det kan jag inte leva utan.
#5 Det här drömmer jag om.
#6 Det här gör mig knäsvag.
#7 Tre dåliga egenskaper.
#8 Det här gör jag när ingen ser.
#9 Saker jag hatar.
#10 Mitt liv när jag är 30 år.
#11 Personer jag beundrar.
#12 Det här visste ni inte om mig.
#13 Saker jag vill kunna.
#14 Jag är rädd för...
#15 Sådan flickvän är jag.

Jag börjar med 15 stycken, de resterande 15 läggs upp i mitten av månaden så kom gärna med förslag (om någon törs :P) annars blir det 15 random som jag väljer själv.
Hörs imorgon gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0