Why, Oh Why?

Precis när jag tänkte krypa ner under täcket med en kopp "Varma koppen" kommer jag åt något som gör att koppen välter över, soppan forsar ut över nattduksbordet där jag har mina favoritägodelar såsom min kalender, en bok jag håller på att läsa just nu OCH mitt fotoalbum jag fick av älskling i avskedspresent när jag skulle flytta tillbaka till Uk. fml. Första reaktionen var inte att ta tag i koppen utan det första jag gjorde var att rädda fotoalbumet vilket resulterade i att soppan rann över hela golvet och nu ska ni få höra det roliga.

Jag har heltäckningsmatta. fml igen.
Så nu har jag skrubbat och torkat så gott som det går och sprutat över lite bakteriedödande i hopp om att det inte börjar växa svampar. skit i mattan, det är albumet jag oroar mig för. Har blåst på den med min hårtork så förhoppningsvis lämnas inga spår. gargh, heartbroken.
.

Kommentarer
Postat av: jainie.v

Guuuud, hade varit kul om det hade varit en tävling och ni skulle få leta bland haven av lås. Vill med sätta lås där. Men var också väldigt fint att bara titta på det ! :) Får sätta ett lås där när det är min tur hihihi :)



Njae inte riktigt än !! Hur rullar allt i UK ? ^^

2012-02-06 @ 00:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0