Back in Korea, almost...

.
Jag hittade dessvärre ingenting under shoppingen idag, nada. Är ute efter en ny jacka men det kändes nästan som om butikerna slutat upp med att ta in jackor. Däremot såg jag en massa bikinin, Nu, i slutet av Januari. I'm confused. Så, för att kompensera den misslyckade shoppingen körde vi till Baekdu, en koreansk restaurang som hade allt! Jajang-Myeon, Kimbap Rolls, Dumplings, Bibimbap, Naeng-myeon, Kimchi-chige, Samgyetang, Ddukpokki etc. Ville beställa in allt men vi fick prioritera och tog in rätterna här ovan. Gott! Tur att jag fick skjuts hem efter maten, annars hade jag nog fått rulla hem.
Har sagt godnatt till Baby så nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0