Ready or not...

Vet inte hur redo jag är inför tentan imorgon. Har nötat, nötat och nötat anteckningar, artiklar och diverse hemsidor. Har läst väldigt mycket men frågan är hur mycket som fastnat. Det märker vi imorgon. Det värsta som kan hända är Blackout med betoning på black. Alltså att allt svartnar framför mig, hamstret i hjulet slutar springa och all knowledge bara... evaporate. Då kommer jag börja gråta. Kanske inte i tentasalen men så fort jag får chansen och privacy-n till det.

Gargh, måste hålla mitt goda humör uppe. Har under dagen fått ett och ett annat mess om hur deprimerade folk är, folk vill ge upp, folk vill dittan och dattan. Jag har gjort mitt bästa och viftat bort allt sånt, folk som tar energi får hålla sig undan just nu då jag inte har något överflöd av det jag behöver mest av allt just nu.
Ska gå och lägga mig, försiktigt lägga huvudet på kudden så kunskapen inte rubbas av eventuella rörelser.
Nu håller vi tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0