Här har ni!

Det här är resultatet av lasertagen häromdagen. Jag blir alltså väldigt competitive och verkligen lever mig in i rollen så fick denna skönhet när jag i full fart sprang rakt in i Maurice som också levde sig in i rollen. Jag måste lära mig att kontrollera mig när det gäller sådana lekar men nä, det går inte. Varför ge litegrann när man kan gå all in?! Jag tänker nog så lite alltför ofta, ibland till min nackdel haha. Oh well, jag knäckte i alla fall och hamnade på en överlägsen första plats bland oss åtta som spelade. Victory!


Kommentarer
Postat av: jainie.v

SHIT! Sönderköttad ! :D Thumbs up for u though. Om d ngnsin blir såna lekar så ska jag va i samma team som dig Vicky. End of discussion !

2012-03-28 @ 02:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0