Plugg och spel. Lifestyle of a nerd.

Dagen började kasst men mot eftermiddagen började den bli bättre. Under chinese business lektionen fick vi tillbaka våra företags-proposals som vi tidigare haft som läxa att skriva. Läraren ville visa upp två arbeten som hon tyckte resten av klassen skulle få inspiration och lära sig av, guess what?! Mitt arbete var en av dem! Läraren berömde en hel del så vågade inte säga att det var min haha. Känns bra i alla fall.

Har precis haft godnatt-samtalet med Älskling så sitter nu och nattpluggar lite med "skip beat" i bakgrunden.

Ska strax köra några rundor av "draw something" innan jag lägger mig. Kommer ihåg när jag först började spela så fanns det typ tre andra på min fb lista som spelade, så fattigt att jag nästan ville utmana en gammal klasskamrat jag inte pratat med på typ tio år. Nu är det typ ingen som inte spelar. Kolla in min grymma ninja! Haha så kul.


Kommentarer
Postat av: jennica

haha söt ninja ju! vad heter du på draw? :D

2012-03-07 @ 01:04:32
Postat av: Vicky

^^ victoria.lin borde mitt nick vara, brukar logga in via fb bara så vet inte hur det där funkar, se om du hittar mig :)

2012-03-07 @ 01:21:50
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: jennica

hahah du ritar sjukt fina bilder jämfört med nästan alla på min draw-lista inkl mig själv xD

2012-03-08 @ 21:30:56
Postat av: Vicky

hahaha, "lebron" var lite svår måste jag erkänna, var osäker på om du skulle komma på det men wanted to give it a shot :P

2012-03-09 @ 03:17:52
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: jennica

sen när jag tänkte efter, flrstod jag att den svenska flaggan stod för "svenska" och sen om man ta ord för ord.. det där är itne draw something.. det är REBUS! :P

2012-03-09 @ 21:36:06
Postat av: Vicky

haha joo men den var fett svårt att rita juuu! :P

2012-03-10 @ 23:08:48
URL: http://victory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0