Heeej!

Tänkte ta en liten paus från Tentaplugget kolla läget härinne. Har klarat mig bra utan någon som helst craving för bloggandet men behövde en anledning till att ta den här pausen. Hehe.

Är mitt uppe i tentaperioden. Har haft två tentor och har tre kvar. Känner mig faktiskt ganska confident och håller tummar och tår att jag inte jinxar det hela nu. Nästa tenta är i human resource management och äger rum nästa tisdag. Känns helt okej men har fortfarande en hel del att plöja igenom.

Det är exakt tre veckor kvar tills jag flyttar hem till Sverige igen, helt sjukt! Fyra år har gått och om ni går tillbaka i arkivet så hittar ni faktiskt inlägg om när jag precis skulle flytta hit. Helt galet hur fort tiden gått. Har en massa att se fram emot i sommar så nu vill jag bara att dessa tre veckor ska passera snabbt!

Kom precis på en annan anledning till paus: middag! Vi hörs kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0