Home, Sweet Home.

I utkastet har jag 3-4 inlägg som jag börjat skriva på och sedan struntat i att lägga upp. Är inte helt redo än men kommer förmodligen börja blogga mindre och eventually sluta helt. Känner ingen mening med att blogga längre. Kan bero på att jag är inne i min sista tid här i Manchester och med finals runt hörnet kan man nog lugnt säga att jag är omringad av konstant stress. Så får se hur jag känner efter finals är över.

Funderar dock på att ändra om Phicky-bloggen till en reseblogg där jag och Bf kan dokumentera alla våra resor, funderar även på att lägga in kategorier på resor vi gjorde innan Kina-året. Men det får bli efter finals, until then hittar ni mig på Instagram som jag nämnt tidigare: Viqlin.
Räknade dagarna igår igen, känns som att det är det enda jag gör nuförtiden. Har inte många dagar kvar här i UK och tro det eller ej, jag är överlycklig över det. Tre år här har satt sina spår, jag är mer än redo att åka hem och börja mitt kapitel i Sverige. Från att göra vadsomhelst för att lämna Sverige efter studenten har jag hunnit med en hel del, förutom tre år i UK har jag hunnit klämma in ett år i Peking och en jädrans massa resande. I'm satisfied. It's time to go home.
Vi hörs när vi hörs folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0